OCI خدمتی نو از ابودیزاین

1397-3-1

ابودیزاین؛ هر آنچه از خدمات پس از فروش انتظار دارید

شرکت ابودیزاین یک شرکت شناخته‌شده در حوزه تزئینات داخلی و دکوراسیون است. از مهمترین محصولات این شرکت می توان به کاغذدیواری، کف‌پوش، پارکت، لمینیت، چوب ترمو، سنگ های رزینی و چمن مصنوعی اشاره کرد.از زمان تأسیس این شرکت همواره یکی از دغدغه‌های آن، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بوده است. دریافت خدمات واقعی و مطلوب برای مصرف‌کننده، یکی از رویاهای هر خریداری است. این شرکت سعی کرده است با استفاده از تکنسین‌های ماهر و حرفه‌ای، راه را برای دستیابی به این رویا هموار سازد.
پرورش نیروی انسانی متخصص (OCI )
باید تأکید کرد که حوزه خدمات، یک بخش مهم در عصر صنعت است. از یک دهه پیش، انقلابِ خدمات به شکلی نوین در عصر فرا صنعتی، رو به دگرگونی رفته است. به گفته مجید کرباسچی، قائم‌مقام مجموعه ابودیزاین، به‌طور هم‌زمان حوزه‌های فروش رو به کوچک شدن می‌روند و تغییر شکل می‌دهند، به طوری که فروش‌ها بیشتر از راه فضای مجازی و وب‌سایت‌ها صورت می‌گیرد. نکته‌ای که از همه مهم‌تر است، پیچیدگی در ارائه خدمات هر محصول است. به طوری که می توان گفت اکثر شرکت ها بعد از فروش کالای خود و یا نصب محصولات شان دیگر خود را ملزم به ارائه خدمات و گارانتی نمی دانند و یا میزان ارائه خدمات شان خیلی ناچیز و محدود است. از آنجایی که بخش خدمت رسانی به مصرف کننده با نیروی انسانی درگیر است باید حساب‌شده و منظم پیش برود. به‌بیان‌دیگر باید برای ارائه سرویس به مشتری، نیروی ماهر و متخصص تربیت کرد. افرادی که از روحیه مشتری مداری بالایی برخوردار هستند و در کارشان صداقت پیشه می‌کنند، اعتماد و رضایت کارفرما را به خوبی جلب می‌نمایند. در همین راستا شرکت ابودیزاین، فعالیت‌های مفیدی در زمینه آموزش و پرورش نیروی متخصص در زمینه خدمات خود داشته است. به گفته مجید کرباسچی، شرکت ابودیزاین با طراحی و عرضه خدمت جدید خود در زمینه نصب و گارانتی محصولات خود، گام مهمی را در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان برداشته است.
OCI خدمتی نوین از ابودیزاین
ابودیزاین یک شرکت پیشرو در کشور به شمار می‌رود که توانسته است برای هم‌وطنان عزیز خود، یک خدمت جدید در صنعت نصب محصولات دکوراسیون داخلی فراهم کند. این خدمت نوین، شامل گارانتی و نصب صحیح محصولات دکوراسیونی است. شاهرخ گل خندان، مدیرعامل مجموعه ابودیزاین از شبکه به‌هم‌پیوسته نصابان متخصص و آموزش‌دیده با نام OCI (oubo certificate installer) خبر می‌دهد. ایشان اضافه می‌کند که شرکت ابودیزاین بعد از آموزش و پرورش نصابان حرفه ای به آنها گواهینامه رسمی و معتبر ارائه می دهد که نصابان بتوانند محصولات نصب شده شان را گارانتی و تضمین کنند. فروش، نصب، شستشو، تعویض و تعمیر ازجمله خدمات اصلی قابل‌ارائه از سوی شرکت ابودیزاین به شمار می‌روند. بدین ترتیب شرکت ابودیزاین با ارائه ی خدمت جدید خود، در راستای مسیر توسعه ی خدمات پس از فروش، گامی مهم و نو را بنا نهاده است. این شروع با رو نمایی از برند OCI در گرد همایی بزرگ آموزشی این شرکت که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، با حضور مدیران و حدود 300 نفر از نصابان برتر محصولات ابودیزاین از کل کشور، اتفاق افتاد.
گرد همایی آموزشی شرکت ابودیزاین
یکی از راه‌های جذب تکنسین‌های حرفه‌ای در حوزه نصب، آگاه‌سازی و آموزش آنها است، به این منظور ابودیزاین همایش باشکوهی را برگزار کرد که در آن علاوه بر معرفی خدمات به آموزش‌های لازم هم پرداخته شد. مهمترین برنامه های این همایش را می توان به این صورت شرح داد:
در بخش اول گردهمایی دکتر مجید کرباسچی به معرفی خدمت نوین ابودیزاین ‌پرداخت. ایشان ابتدا توضیحات کاملی درباره خدمت‌رسانی صحیح و شیوه برخورد مناسب نصابان با مشتری را شرح داد، سپس نوبت به آموزش‌های فنی در حیطه نصب رسیدکه نیلوفری عهده دار این قسمت از همایش بود. سپس محسن رحیمی مدیر روابط عمومی از برند OCI به همراه مدیران پرده برداری کرد. در مرحله نهایی یک آزمون کتبی و یک آزمون شفاهی از شرکت‌کنندگان گرفته شد. در آزمون شفاهی مهارت‌های عملیاتی و کارگاهی سنجیده شد. هم‌چنین در آزمون کتبی سؤالاتی درباره اخلاق کار و حرفه، مورد ارزیابی قرار گرفت. به نصابانی که در این همایش شرکت کردند، یک مدرک حضور در دوره ارائه شد و به افرادی که در آزمون قبول شدند هم یک مدرک قبولی ارائه شد. حامد گل شاهی، مدیر فروش کل مجموعه خبر داد که علاوه بر مدارک گفته‌شده، چنانچه فردی تعهد نصب؛ یعنی قسم‌نامه که شامل اخلاقیات کار است را امضا کند، یک کارت شناسایی با برند OCI دریافت می‌کند که از مهم‌ترین مزایای این کارت، ضمانت کردن محصولات مشتری در زمان فروش و نصب است. گفتنی است شرکت ابودیزاین روند آموزش و اعطای گواهینامه ی تخصصی به نصابان حرفه ای را با ارائه دوره های مشابه همچنان ادامه می دهد.