نشست منطقهای عاملین فروش ابودیزاین در شهر بابلسر برگزار شدبه گزارش روابط عمومی شرکت ابودیزاین، این نشست با حضور همکاران و عاملیتهای فروش شرکت ابودیزاین در سه استان گیلان، مازندران و گلستان در مجموعه فرهنگی و رفاهی میزبان شهر بابلسر برگزار شد.
مدیر فروش شرکت ابودیزاین طی سخنانی ضمن قدردانی و خوشامدگویی به مهمانان حاضر به بحث بازار مسکن و ساخت و ساز در کشور اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر رکود زیادی در بازار مسکن و ساخت و ساز حکمفرماست و این رکود روز به روز بیشتر میشود.
حامد گلشاهی افزود: بسیاری از سازندگان مسکن، ساختمان را در مرحله نازککاری متوقف کرده بودند تا وضعیت بهتر شود اما با وضعیت فعلی بازار، مجبور به تکمیل و عرضه ساختمانها شدند اما باز هم نتوانستند ساختمانها را به فروش برسانند و با توجه به نوسان بازار ارز، بحث پیش فروش نیز متوقف شد.
وی در ادامه به رونق بازسازی ساختمان به جای تعویض آن در یکی دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: مردم ایران به ویژه بانوان روی مکان زندگی خود حساس هستند و علاقه دارند زندگیشان تنوع داشته باشد و پس از چندین بار تغییر مبلمان، دکور یا پرده در نهایت به فکر تعویض میافتند اما در شرایط کنونی که امکان تعویض وجود ندارد بازار به سمت بازسازی پیش رفته است؛ در واقع مردم مبلغ اندوختهای که برای تغییر ملک خود کنار گذاشته بودند، در بازسازی به کار گرفتند. بنابراین در شرایطی که بازار خرید و فروش مسکن در رکود است، بازار بازسازی مسکن داغ شده و ما نیز در چنین شرایطی باید خود را به سمت بازسازی سوق دهیم.
مدیر فروش شرکت ابودیزاین در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی شرکت «پارسلند» به عنوان بازوی مهندسی ابودیزاین پرداخت و ادامه داد: پارس لند یک شرکت معماری و مهندسی در زیرمجموعه ابودیزاین است که از سه سال پیش کار خود را آغاز کرده و میتواند صفر تا صد ساخت یک ساختمان همچون طراحی، تامین متریال، اجرا و ... را انجام دهد
وی خطاب به عاملین فروش شرکت ابودیزاین گفت: اگر در بحث بازسازی به مشکل برخوردید و احساس کردید نیاز به همکاری و یاری دارید، شرکت پارسلند در خدمت شما است.
گلشاهی در ادامه به اهمیت برندینگ برای یک محصول اشاره کرد و افزود: ابودیزاین عمده مسیر برندینگ خود را در تبلیغات، خدمات و تمایزش در بازار طی کرده و به انتهای مسیر برندینگ خود نزدیک میشود که حاصل تلاش چندین ساله تیم ابودیزاین است.
وی در ادامه شفافیتهای مالی و مالیاتی، قدرتمندترین بازرگانی صنف دکوراسیون داخلی و واردات و همچنین سیستم گارانتی نوین شرکت ابودیزاین را از جمله مهمترین موارد در پیشتازی شرکت ابو در صنف دکوراسیون داخلی نام برد.
در ادامه این نشست وحید مفیدی، مدیر فروش شمال کشور شرکت ابودیزاین اظهار کرد: برای تبدیل به یک برند خوب نیاز به عملکرد یکپارچه است و قیمتها باید سراسری و ثابت باشد.
وی افزود: در حال حاضر آلبومی که وارد میشود به صورت همزمان در تمام شهرها پخش میشود و با شبکه فروش اینترنتی به مردم این اطمینان خاطر را میدهیم که قیمت در سراسر کشور ثابت است و میتوانند از محل بومی خود خرید کنند.
مفیدی ادامه داد: موضوع بعدی نحوه ارائه خدمات ویژه به مشتریان است. در شرایط آشفتگی بازار باید متفاوت بود و به مشتریان امکانات متنوع و متفاوت داد. یکی از این امکانات، ماشینهای سیار اوبوپلاس یا دفاتر کار سیار اوبودیزان است که علاوه بر اینکه یک بیلبورد در شهر به حساب میآید، به مشتریانی که دنبال خدمات ویژه هستند، خدمترسانی میکند.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود برگزاری چنین نشستی را در این بازار پرتلاطم و بیثبات، قوت قلب و اطمینان خاطر برای همکاران و عاملان فروش ابودیزاین دانست و بیان کرد: حدود 45 نفر از سه استان شمالی کشور در شهر بابلسر گرد هم آمدند و برگزاری چنین نشستی بازخورد بسیار مناسبی داشت.
گفتنی است در حاشیه این نشست از آلبومهای جدید شرکت ابودیزاین رونمایی شد، ضمن اینکه نصب یک دیوارنگاره با الهام از تم یکی از آلبومها در محل نشست، جلوه زیبایی به مکان برگزاری بخشیده بود.
در پایان این نشست، به پاس حضور مهمانان با اهدای بستههای تبلیغاتی و هدایایی از آنها تجلیل و قدردانی شد.