رئیس اتحادیه تزئینات داخل ساختمان تهران در گفتوگوی اختصاصی با روابط عمومی ابودیزاین:
برگ برنده رقابت در بازار دکوراسیون داخلی، خدمات پس از فروش است
«بهروز میلانی» امروز در گفتوگو با روابط عمومی شرکت ابودیزاین، آینده بازار محصولات دکوراسیون داخلی را خوب ارزیابی کرد و افزود: هرچند با توجه به بحران بازار ارز طی دو سه ماه گذشته، نمیتوان پیشبینی و برنامهریزی بلندمدتی برای رونق یافتن بازار دکوراسیون داخلی کرد اما به نظر من ایجاد بازار ثانویه ارز این بحران را به مرور زمان حل خواهد کرد و میتوان به رونق گرفتن بازار این صنف در کوتاهمدت امیدوار بود.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود به افزایش و رونق گرفتن فروش محصولات دکوراسیون داخلی از طریق اینترنت و شبکههای اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: نه تنها در صنف ما بلکه در تمامی صنوف، فروش از طریق دنیای وب و شبکههای اجتماعی روز به روز بیشتر میشود.
رئیس اتحادیه تزئینات داخل ساختمان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش و جایگاه خدمات پس از فروش و اهمیت رضایت مشتری در بازار دکوراسیون داخلی، اظهار کرد: در دنیای امروز، هر شرکتی که به خدمات پس از فروش محصولات خود اهمیت دهد و تیم خدمات پس از فروش خود را قدرتمندتر از تیم فروش خود سازماندهی کند، برنده رقابت در بازار خواهد بود و شرکتهای دکوراسیون داخلی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
میلانی همچنین در ادامه به تولیدات داخلی محصولات دکوراسیون داخلی اشاره کرد و گفت: تولیدات داخل کشور در این صنف بسیار محدود است و شاید 10 تا 15 درصد از محصولات دکوراسیون موجود در بازار کشور از محصولات تولید داخلی باشد.
وی در پایان شرکت ابودیزاین را یک شرکت خلاق و بهروز در زمینه دکوراسیون داخلی عنوان کرد و خدمات پس از فروش ابودیزاین (OCI) را اقدامی مثبت و برگ برنده این شرکت در بازار دکوراسیون داخلی دانست.
چهارشنبه 20 تیر 1397