این خبر برای دیوار خانه‌ها شنیدنی است...

1398-10-29

در شرایط فعلی اقتصادی و رکود بازار، ابودیزاین به منظور حمایت از همکاران و فروشندگان خود در سراسر کشور و همچنین مصرف‌کنندگان، کلیه محصولات خود را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.
شرایط استفاده از این طرح را در ادامه بخوانید:
1- این طرح شامل فروش کلیه محصولات ابودیزاین (به استثنای چوب ترمو و کورین) به صورت اقساط 12 ماهه است.
• حتما می‌دانید که ابودیزاین محصولاتی مانند کاغذدیواری، چمن مصنوعی، کف‌پوش، پارکت، لمینت و ... را در سبد محصولات خود دارد که به راحتی از طریق وب سایت ابو به نشانیoubo.ir قابل مشاهده است.
- مشتری می‌تواند حداکثر به مبلغ 10 میلیون تومان (جمع فاکتور قبل از محاسبه کارمزد) خرید انجام دهد. پرداخت اقساط به صورت ارائه چک صیاد از یک ماه تا سقف 12 ماه انجام می‌شود و به ازای هر ماه، 1 درصد کارمزد به مبلغ خرید اضافه می‌شود.
- به ازای هر ماه 1% به عنوان کارمزد محاسبه و بر روی جمع فاکتور اضافه می شود. و مجموعا برای 12 قسط، 12 درصد افزوده می‌شود.
- 15 درصد مبلغ کل فاکتور می بایست به صورت نقدی هنگام ثبت سفارش پرداخت شود.
• سود مابه‌التفاوت همکاران ابو تا مصرف‌کننده به صورت اعتبارخرید کالا در حساب همکار باز می‌گردد.
• مثال 1: مشتری قصد خرید یک میلیون تومان کالا به قیمت مصرف‌کننده شرکت ابودیزاین دارد و قصد دارد در 4 قسط تسویه نماید؛ مبلغ یک میلیون و 40 هزارتومان (جمع فاکتور + 4 درصد کارمزد) به عنوان عدد قابل تسویه محاسبه می‌شود. بدین ترتیب مشتری می بایست در ابتدا 156 هزار تومان نقد (15 درصد فاکتور با کارمزد) به حساب شرکت واریز نماید و مابقی فاکتور (884 هزار تومان) را در 4 قسط (با پرداخت چک) تسویه نماید.
• مثال 2: مشتری قصد دارد 3 میلیون تومان کالا از ابودیزاین خریداری کند و آن را در 12 قسط تسویه کند؛ مبلغ 3 میلیون و 360 هزار تومان (جمع فاکتور+12 درصد کارمزد) به عنوان عدد قابل تسویه محاسبه می‌شود. بدین ترتیب مشتری باید در ابتدا 504 هزار تومان نقد (15 درصد فاکتور با کارمزد) به حساب شرکت واریز نماید و مابقی فاکتور (2 میلیون و 856 هزار تومان) را در 12 قسط (با پرداخت چک) تسویه نماید.
• چک‌ها باید طبق بند زیر صادر شود:
2- مشتری به ازای هر قسط می بایست یک فقره چک در وجه شرکت گلخندان تجارت صادر نماید.
- مشخصات صادرکننده چک و خریدار چک می‌بایست یکسان باشد.
- فقط چک‌های صیادی و با وضعیت سفید قابل ارائه هستند.
- چک‌ها باید در وجه شرکت گلخندان تجارت صادر شوند.

3- قیمت محصولات ابودیزاین در این طرح با قیمت فروش نقدی و عادی یکسان است.
- همه شبکه فروش از همکار، نماینده تا دفاتر می بایست بر اساس قیمت مصرف کننده نسبت به اعلام قیمت به مشتری متقاضی خرید اقساطی اقدام و فاکتور را ثبت نمایند.
- لیست قیمت مصرف کننده در وب سایت ابودیزاین در بخش فروش اقساطی قابل دسترسی است.
4- مشتری می بایست قبل از ثبت سفارش نسبت به تکمیل مدارک خرید اقدام نماید.
-مدارک لازم برای استفاده از فروش اقساطی:
الف- تصویر کارت ملی
ب – اصل فیش حقوقی مهر شده یا نامه سربرگ دار و امضا شده از طرف محل کار مشتری مبنی بر اشتغال فرد در آن سازمان، شرکت، اداره یا موسسه یا پروانه کسب مشتری
ج – تصویر یک برگ از دسته چک مشتری که میخواهد برای خرید استفاده کند.

حداکثر زمان استعلام مدارک و تایید مشتری بعد از تحویل مدارک به فروشگاه تا پایان همان روز کاری خواهد بودکه شرکت ابودیزاین این کار را انجام و نتیجه را به فروشگاه مربوطه اعلام و مشتری مطلع خواهد شد.
5- پس از تایید مشتری، فروشنده نسبت به تکمیل فرم درخواست خرید اقساطی (فرم به پیوست ارسال می‌شود) اقدام و تصویر آن را برای شرکت ارسال می‌کند.
6- شرکت ابودیزاین پس از رویت فرم درخواست، تصویر قرارداد و فاکتور نهایی را برای فروشنده ارسال می‌کند، فروشنده پس از چاپ قرارداد و فاکتور و گرفتن امضا و اثر انگشت مشتری، اصل مدارک (چک‌ها، قرارداد و فیش واریزی ) را به دفتر مرکزی منطقه خود ارسال می‌کند و منتظر صدور مجوز خروج کالا می‌ماند. (این مجوز حداکثر در همان روز صادر می‌شود).
7- پس از صدور مجوز مشتری مطلع و منتظر دریافت محصولات می‌ماند.
8- مشتری حالا می‌تواند به سبک ابو خانه خود را تغییر و از دکوراسیون جدید خود لذت ببرد.
9- کنسل کردن سفارش پس از ارسال چک ها و واریز وجه نقدی شامل کسر 5 درصد هزینه کارمزد از مبلغ واریزی خواهد شد.
-‌ پس از اعلام کنسلی توسط فروشنده؛ مدارک و مبلغ واریزی پس از 10 روز کاری از سمت شرکت ابودیزاین بازگشت داده خواهد شد.

10- مشتری می‌تواند کالای مرجوعی خود را با رعایت ضوابط و شرایط مرجوعی حداکثر یک ماه پس از خرید تحویل دهد‌.
- پس از ثبت مرجوعی کالا؛ مابه‌التفاوت ایجاد شده در چک آخر تحویل گرفته شده از مشتری اعمال می‌شود (چک برای فروشگاه‌دار ارسال و مشتری آن را تغییر می‌دهد).
- بازگشت سود مابه‌التفاوت همکار تا مصرف‌کننده به صورت اعتبارخرید کالا در حساب ایشان پس از ثبت مرجوعی کالا انجام می‌پذیرد. در صورتی که پیش از اتمام مهلت مرجوعی (1 ماه) همکار تقاضای دریافت اعتبار خرید از بابت مابه‌التفاوت را بنماید این در خواست به منزله نداشتن مرجوعی بوده و دیگر امکان مرجوعی کالا پس از استفاده از اعتبار خرید هر فاکتور میسر نیست.
- امور مالی شرکت ابو به ازای فروشی که توسط همکار به مصرف‌کننده انجام می‌شود، مبلغ مابه‌التفاوت را در حساب همکار لحاظ کند و همکاراز اعتبار خرید در صورت اعلام کتبی نداشتن مرجوعی و یا گذشت 1 ماه می‌تواند استفاده کند.
توضیحات کامل طرح فروش اقساطی 12 ماهه محصولات ابو در این متن ارائه شده اما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید باشماره 02143317 داخلی 1621 تماس بگیرید.
سعی کرده‌ایم در این شرایط اقتصادی و در ماه‌های پایانی سال یک فرصت خوب و سودآور برای همکاران و مصرف‌کنندگان به وجود آوریم، این فرصت را از دست ندهید.